SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 i TVN liderami. Mecze Polaków i „Fakty” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Albanią i San Marino oraz dziennik „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

W minionym tygodniu - od 30 sierpnia do 5 września - najwięcej widzów zgromadził eliminacyjne mecze reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Albanią, który w TVP1 (w czwartek wieczorem) oglądało 3,12 mln widzów, co przełożyło się na 24,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był rozegrany dwa dni później mecz z San Marino, który w stacji śledziło 2,91 mln osób (22,37 proc. udziału).

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 30 sierpnia na antenie stacji obejrzało 2,41 mln widzów (20,06 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,02 mln widzów (emisja 30 sierpnia; 5. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 1,88 mln oglądających (poniedziałkowe wydanie), a 13. były „Wydarzenia” Polsatu (1,67 mln widzów; 5 września).

Tuż za podium w ogólnym rankingu znalazł się koncert „Od Opola do Opola”, który został nadany w piątek w ramach 58. KFPP. Audycja w TVP1 miała średnio 2,16 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 18,26 proc.

Mecze na czele również w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był mecz San Marino-Polska, który w TVP1 miały 1,35 mln osób, co dało stacji 27,31 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęło spotkanie Polski z Albanią (1,23 mln widzów w TVP1; 26,19 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (830 tys. w TVP1; 20,71 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

TVP1 liderem w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 1,77 pkt. proc. do 10,07 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,10 proc. (spadek o 0,15 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,72 proc. (do góry o 0,45 pkt. proc.). Czwarta była TVP2, której udział wyniósł 7,12 proc. (+ 0,28 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 30,66 proc. do 33,01 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był TVN24, którego udział spadł o 0,18 pkt. proc. do 5,01 proc. Z szóstej na siódmą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,94 proc. udziału; - 0,36 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 11. miejsce zajął Polsat News (1,71 proc.; w dół o 0,21 pkt. proc.).

TVN na czele w 16-49, TVP1 wyprzedziła TV Puls, TVN7 i TVP2

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był TVN. Udział stacji zwiększył się o 0,91 pkt. proc. do 10,56 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,07 proc. (- 0,33 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP1, która awansowała z szóstej lokaty (+ 2,01 pkt. proc. do 6,15 proc.). Z miejsca piątego na czwarte awansowała TVP2 (+ 0,81 pkt. proc. do 5,48 proc.).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (9,17 proc.; do góry o 0,70 pkt. proc.), który wyprzedził Polsat (8,80 proc.; w dół o 0,48 pkt. proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami. Mecze Polaków i „Fakty” hitami tygodnia

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iryk
Brawo TVN hit to hit Jesień ramówka lepsza TVN
odpowiedź
User
Jurek
Nie oglądamy ani TVP ani TVP INFO
odpowiedź
User
Brunok
TVN Liderami słabo TVP oglądalność wpadek na dół i dobrze nikt nie ogląda
odpowiedź