SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wymiatacze” zarobili dla TVN 8 mln złotych

Show „Wipeout - Wymiatacze” oglądało w TVN średnio 2,38 mln widzów. Zdecydowanym liderem pasma w jego trakcie była TVP1. Wpływy reklamowe przy formacie wyniosły 8 mln złotych.

Średni udział w rynku emitowanych od 13 lutego „Wymiataczy” wyniósł 17 proc. w grupie 4+ oraz  22,78 proc. wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem TVN miał w tym paśmie odpowiednio 13,25 i 14,05 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
 

DataAMRSHR %SHR/16-49
13-02-2011257975517,24%22,58%
20-02-2011248258116,47%22,15%
27-02-2011265020917,22%23,14%
06-03-2011276163318,01%23,95%
13-03-2011247151417,01%23,41%
20-03-2011265599318,15%24,30%
27-03-2011221977616,54%22,37%
03-04-2011190243716,47%22,99%
10-04-2011214467516,47%20,89%
17-04-2011193134516,09%21,46%
średnio237960417,01%22,78%
rok temu185520713,25%14,05%


Telewizja TVN w trakcie emisji formatu zajmowała drugą pozycję w rynku telewizyjnym. Niekwestionowanym liderem była „Jedynka”, emitująca powtórkę „Ojca Mateusza” oraz teleturniej „Jaka to melodia?”. 

KanałAMRSHR %SHR/16-49
TVP1416043429,62%23,25%
TVN237960417,01%22,78%
TVP2182408012,99%9,48%
POLSAT141469410,07%11,52%


„Wymiataczy” nieco chętniej oglądały kobiety. Format cieszył się popularnością wśród mieszkańców miast oraz osób legitymizujących się wykształceniem podstawowym. Wpływy cennikowe, dane bez rabatów, wyniosły 8,2 mln złotych. 

ProfilTVNADH %AFF
PłećMężczyźni44,16%92
Kobiety55,84%108
Wiek 4-95,69%96
 10-157,48%110
16 - 193,02%54
20 - 243,17%40
25 - 2911,37%128
30 - 3412,11%146
35 - 3910,81%147
40 - 447,45%116
45 - 495,65%82
50 - 547,35%91
55 - 599,89%128
60+16,02%79
Wlk. miastaWieś28,49%73
< 50 tys.23,75%99
50-100 tys.13,03%152
100-200 tys.9,56%118
> 200 tys.25,16%125
ZawódTop management8,70%100
Pracownicy średniego szczebla20,13%134
Pracownicy fizyczni i rolnicy22,32%112
Emeryci23,03%90
Inni25,83%84
WykształceniePodstawowe46,15%102
Średnie29,31%99
Wyższe11,36%90
Inne13,18%104


TVN na razie nie ma w planach realizacji kolejnej edycji show, ale jej nie wyklucza. Pierwszy sezon „Wymiataczy” został zrealizowany w koprodukcji z czterema europejskimi nadawcami. Zdjęcia miały miejsce w Argentynie.

W programie  rywalizowały ze sobą cztery drużyny, każda z innego kraju (polska – która wygrała rywalizację, białoruska, ukraińska, słowacko-czeska). Zawodnicy pokonywali przeróżne, często bardzo dziwne i zaskakujące tory przeszkód.

Dołącz do dyskusji: „Wymiatacze” zarobili dla TVN 8 mln złotych

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hhjf
ten program to G....
odpowiedź
User
lol
Koleje totalne medialne gówno TVN
odpowiedź
User
solorz
wielki gniot TVN
nie lepiej było Milionerów?.....
odpowiedź