Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży
W styczniu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił magazyn „Twist”. Pozycja lidera należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 121 551 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 6,02 proc.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 0,69 proc. do poziomu 66 473 egz.
Z kolei na ostatnią lokata podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 14,80 proc. do 64 790 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 27,04 proc. i wyniosła 44 585 egz.
Wirtualnemedia.pl |
styczeń |
|
ZKDP |
2014 |
2013 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
121 551 |
129 332 |
Fun Club |
66 473 |
66 937 |
Bravo Girl |
64 790 |
76 047 |
Twist |
44 585 |
61 109 |
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 51,18 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Bravo Girl”. Natomiast również i tutaj najwięcej stracił „Twist” - było to 30,73 proc.
Wirtualnemedia.pl |
miesiąc |
|
ZKDP |
styczeń 2014 |
grudzień 2013 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Bravo |
121 551 |
134 406 |
Fun Club |
66 473 |
66 017 |
Bravo Girl |
64 790 |
42 855 |
Twist |
44 585 |
64 366 |
Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. „Bravo” liderem sprzedaży