„Wszyscy są parówkożercy” w reklamie Tarczyński Naturalnie
Tarczyński rusza z kampanią reklamową swoich parówek, pod hasłem „Wszyscy są parówkożercy”.
Od 10 października w mediach można oglądać spot reklamowy, którego motywem przewodnim jest udowodnienie, że „Wszyscy są parówkożercy”.
Tarczyński w filmowym stylu
W nowo powstałej produkcji głównym bohaterem jest Inspektor, który prowadzi śledztwo i rozwiązuje zagadkę zaginionych parówek z linii Tarczyński Naturalnie. Akcja spotu rozgrywa się w ekskluzywnym pociągu, w którego przedziałach widzimy przesłuchiwanych pasażerów, reprezentujących różne narodowości, co podkreśla międzynarodowy charakter marki i jej działań. Wielkim finałem jest scena z udziałem wszystkich bohaterów, a rozwiązanie dochodzenia, zaskakuje wszystkich obecnych i pozwala odpowiedzieć na tytułowe pytanie.
Spot będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych. Kampania obejmie ponadto kanały digital i sieci kinowe.
W planach jest także start działań w kolejnych kanałach social media. Marka Tarczyński stawia również na działania w obszarze trade marketingu we wszystkich największych sieciach handlowych.
Spot został wyprodukowany przez Papaya Films pod reżyserską opieką Piotra Janowskiego. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Red8, a za zdjęcia Michał Englert.
Dołącz do dyskusji: „Wszyscy są parówkożercy” w reklamie Tarczyński Naturalnie