Wrześniowy "CKM" z filmem wsparty kampanią
Do wrześniowego wydania miesięcznika "CKM" (Marquard Media Polska), który ukaże się na rynku jutro w nakładzie 150 tys. egz. i cenie 11,99 zł, dołączony zostanie film na DVD zatytułowany "Hannibal - po drugiej stronie maski". Numer wsparty zostanie kampanią promocyjną.
Akcja realizowana będzie w telewizji (TVN, TVN Turbo, TVN 24, N Sport, MTV Polska, 4Fun TV, Kino Polska), w radiu (RMF FM, Radio Zet, Radio PiN, Radio Eska, Eska Rock), w prasie ("Przekrój", "Auto Świat", "Joy", "Shape", "Voyage") oraz w internecie (Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl i Ckm.pl). Budżet kampanii wynosi 680 tys. zł.
Średnia sprzedaż ogółem "CKM" w okresie od stycznia do maja br. wyniosła 85 099 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Wrześniowy "CKM" z filmem wsparty kampanią