SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Wprost” zmienił format. Czy zmieni też cenę?

Tygodnik “Wprost” (AWR Wprost) od numeru, który ukazał się 11 stycznia br. zmienił format, co miało związek z przeniesieniem druku pisma do innej drukarni, aby obniżyć koszta. Wydawca rozważa też zmianę ceny pisma.

Obecnie format “Wprost” to 205 x 279 mm, zaś wcześniej tygodnik miał wymiary 210 na 272 mm. - Zmiana formatu wynika ze zmiany drukarni, od ostatniego numeru drukujemy się w R. R. Donnelley Europe - informuje nas Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager AWR “Wprost”. - Sama technologia druku ani rodzaj papieru nie uległ zmianie. Zarówno zmiana drukarni, jak i zmiana formatu mają w rezultacie prowadzić do optymalizacji kosztów technicznych, dzięki czemu będziemy mogli więcej środków kierować na rozwój  jakości merytorycznej tygodnika - tłumaczy Pawłowska-Pojawa.

Poza zmianą formatu AWR Wprost zastanawia się też nad zmianą ceny “Wprost”. Wynosi ona obecnie 5 zł, czyli tyle samo ile kosztują konkurencyjne tygodniki “Polityka” oraz “Newsweek Polska”. - Na razie jeszcze za wcześnie, żeby mówić o szczegółach, ale nie wykluczamy takiego kroku – informuje jedynie Pawłowska-Pojawa.

Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Wprost” w październiku br. wyniosło 117 936 egz. (poczytaj więcej o sprzedaży tygodników).

Dołącz do dyskusji: “Wprost” zmienił format. Czy zmieni też cenę?

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marx
Niech jeszcze idioci zrobia cos z prenumerata ktora od paru miesiecy jest dostarczana przez Poczte Polska -dzieki temu Wprost dociera do prenumeratorow pod koniec tygodnia albo na poczatku nastepnego!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
lkn
Nie czytam syfi-lisa.
0 0
odpowiedź
User
maks
Uwaga! LISY ROZNOSZĄ WŚCIEKLIZNĘ I BĄBLOWCA!!!
0 0
odpowiedź