SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Wprost' uczy pozytywnego myślenia

Do ukazującego się dziś podwójnego wydania tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost") dołączona została książka Normana Vincenta Peale'a zatytułowana "Moc pozytywnego myślenia".

Publikacja ta należy do klasyki gatunku literatury dotyczącej samodoskonalenia się. Uczy pozytywnego myślenia, ale nie wyłącznie jako środka do zdobycia sławy, bogactwa czy władzy, lecz jako praktycznego sposobu zastosowania wiary do przezwyciężania porażek i osiągania twórczych duchowych wartości w życiu. Książkę przetłumaczono na 42 języki.

Wydanie "Wprost" z książką kosztuje 9,90 zł i ukazało się w nakładzie 120 tys. egz. Numer wsparty jest kampanią w radiu (Jedynka, Trójka, Radio Zet), internecie (Wp.pl, Gazeta.pl), z wykorzystaniem outdooru (citylighty, screeny w Metrze Warszawskim), w punktach sprzedaży (ekspozycja tytułu oraz rozdawnictwo zakładek do książki) oraz autopromocją we "Wprost" i na Wprost24.pl.

Dołącz do dyskusji: 'Wprost' uczy pozytywnego myślenia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl