WPP tworzy Mindshare Performance Group
Działający dotychczas w ramach grupy Ogilvy dom mediowy Neo@Ogilvy decyzją kierownictwa holdingu reklamowego WPP zostaje włączony w struktury nowo powstałej Mindshare Performance Group.

Dotychczasowy dyrektor Neo@Ogilvy, Nasreen Madhany dołączy do zespołu kierującego Mindshare Performance Group. Z kolei jej zarząd stanie się częścią uruchomionego niedawno w obrębie Mindshare zespołu FAST (Future Adaptive Specialist Team). Będzie funkcjonować w ramach utworzonej 17 czerwca jednostki Mindshare Performance Group.
Konsolidacja Neo@Ogilvy i Mindshare ma przyspieszyć współpracę tych agencji, jak i pozostałych agencji działających w ramach WPP. Dzięki niej agencja Neo ma mieć możliwość szybszego rozwoju w związku z bezpośrednim dostępem do danych, technologii itp.
Ma również wzmocnić pozycję i wartość marki Ogilvy wśród klientów.
Dołącz do dyskusji: WPP tworzy Mindshare Performance Group