"Wonderful world" w kampanii Renomy
Pod hasłem "Wonderful world" trwa kampania reklamowa domu handlowego Renoma. Akcja podkreśla elegancki charakter tego miejsca.
Kampania pod hasłem "Wonderful world" reklamuje wrocławski dom handlowy Renoma, który zostanie ponownie otwarty 25 kwietnia. Przekaz akcji przedstawia modelki w magicznych kreacjach, co ma podkreślać elegancki i elitarny charakter tego miejsca. Ponadto w ramach działań do gazet dołączane są inserty w postaci pocztówek pokazujące historię budynku, w którym mieści się Renoma. Kampania jest skierowana do mieszkańców Wrocławia i okolic, w wieku 25 - 50 lat i z wyższym wykształceniem.
Działanie reklamowe od początku kwietnia są prowadzone w prasie (wrocławskie wydanie Gazety Wyborczej, Gazeta Wrocławska, Metro, Dziennik, Avanti, Hot Moda & Shopping), radiu (Roxy FM Wrocław, Złote Przeboje Kolor Wrocław, PR Wrocław, RAM Wrocław) oraz na outdoorze (nośniki we Wrocławiu). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca maja - przygotowała agencja San Markos, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Media On.
Dołącz do dyskusji: "Wonderful world" w kampanii Renomy