“Woli i Tysio na pokładzie” nie jest hitem TVN, 1,2 mln widzów
Nowy program TVN “Woli i Tysio na pokładzie” ogląda w poniedziałkowe wieczory 1,2 mln osób - to mniej widzów niż gromadzą w tym czasie TVP2 i Polsat. Stacja wygrywa jedynie z emitującą dokumenty TVP1.
Format oglądać można w poniedziałki o 22.30, tuż po show “Szymon na żywo” (dowiedz się więcej o jego widowni). Trzy pierwsze jego odcinki zobaczyło 1,2 mln osób, co zapewniło TVN 11,74 proc. udziału w grupie 4+ - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W starciu z konkurencją program “Woli i Tysio na pokładzie” daje TVN trzecie miejsce. Liderem jest tutaj Dwójka z udziałem na poziomie 18,29 proc., która nadaje “Tomasz Lis na żywo” oraz filmy fabularne. Pozycję wicelidera zajmuje Polsat (16,15 proc.; filmy). Gorzej od TVN wypada tylko Jedynka (8,39 proc.; “Czas na dokument”, filmy).
>>> “You Can Dance” stracił 500 tys. widzów
Nowy show TVN wybierają najchętniej kobiety, osoby między 25. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
W każdym odcinku programu “Woli i Tysio na pokładzie” fotograf Marcina Tyszka i projektant mody Dawid Woliński wcielają się w przedstawicieli innego zawodu. Producentem wykonawczym formatu jest Rochstar.
Widownia “Woli i Tysio na pokładzie” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
12-03-2012 | 1 195 963 | 12,53% | 14,30% |
19-03-2012 | 1 122 817 | 11,94% | 14,46% |
26-03-2012 | 1 162 657 | 10,91% | 12,77% |
Średnia | 1 161 493 | 11,74% | 13,76% |
Oglądalność formatu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 1 796 676 | 18,29% | 11,38% |
Polsat | 1 586 768 | 16,15% | 20,23% |
TVN – Woli i Tysio... | 1 161 493 | 11,74% | 13,76% |
TVP1 | 823 951 | 8,39% | 7,80% |
Profil widowni program
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 37,54% | 78 |
Kobiety | 62,46% | 120 | |
Wiek | 4-9 | 1,16% | 20 |
10-15 | 1,85% | 28 | |
16 - 19 | 2,69% | 49 | |
20 - 24 | 5,10% | 66 | |
25 - 29 | 9,45% | 107 | |
30 - 34 | 13,00% | 157 | |
35 - 39 | 9,96% | 134 | |
40 - 44 | 9,84% | 152 | |
45 - 49 | 5,95% | 89 | |
50 - 54 | 8,80% | 110 | |
55 - 59 | 9,02% | 115 | |
60 | 23,17% | 112 | |
Wlk. miasta | Wieś | 27,38% | 70 |
< 50 tys. | 22,70% | 97 | |
50-100 tys. | 7,26% | 88 | |
100-200 tys. | 10,59% | 139 | |
> 200 tys. | 32,07% | 150 | |
Zawód | Top management | 11,90% | 121 |
Pracownicy średniego szczebla | 20,48% | 132 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 20,34% | 108 | |
Emeryci | 30,50% | 121 | |
Inni | 16,77% | 55 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 41,20% | 102 |
Średnie | 42,55% | 131 | |
Wyższe | 13,24% | 91 | |
Inne | 3,01% | 24 |
Dołącz do dyskusji: “Woli i Tysio na pokładzie” nie jest hitem TVN, 1,2 mln widzów