SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Woli i Tysio na pokładzie” nie jest hitem TVN, 1,2 mln widzów

Nowy program TVN “Woli i Tysio na pokładzie” ogląda w poniedziałkowe wieczory 1,2 mln osób - to mniej widzów niż gromadzą w tym czasie TVP2 i Polsat. Stacja wygrywa jedynie z emitującą dokumenty TVP1.

Format oglądać można w poniedziałki o 22.30, tuż po show “Szymon na żywo” (dowiedz się więcej o jego widowni). Trzy pierwsze jego odcinki zobaczyło 1,2 mln osób, co zapewniło TVN 11,74 proc. udziału w grupie 4+ - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

W starciu z konkurencją program “Woli i Tysio na pokładzie” daje TVN trzecie miejsce. Liderem jest tutaj Dwójka z udziałem na poziomie 18,29 proc., która nadaje “Tomasz Lis na żywo” oraz filmy fabularne. Pozycję wicelidera zajmuje Polsat (16,15 proc.; filmy). Gorzej od TVN wypada tylko Jedynka (8,39 proc.; “Czas na dokument”, filmy).

>>> “You Can Dance” stracił 500 tys. widzów

Nowy show TVN wybierają najchętniej kobiety
, osoby między 25. a 44. rokiem życia i po pięćdziesiątce, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.


  

W każdym odcinku programu “Woli i Tysio na pokładzie” fotograf Marcina Tyszka i projektant mody Dawid Woliński wcielają się w przedstawicieli innego zawodu. Producentem wykonawczym formatu jest Rochstar.


Widownia “Woli i Tysio na pokładzie” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
12-03-20121 195 96312,53%14,30%
19-03-20121 122 81711,94%14,46%
26-03-20121 162 65710,91%12,77%
Średnia1 161 49311,74%13,76%


Oglądalność formatu na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP21 796 67618,29%11,38%
Polsat1 586 76816,15%20,23%
TVN – Woli i Tysio...1 161 49311,74%13,76%
TVP1823 9518,39%7,80%


Profil widowni program

  ADH %AFF
PłećMężczyźni37,54%78
Kobiety62,46%120
Wiek 4-91,16%20
 10-151,85%28
16 - 192,69%49
20 - 245,10%66
25 - 299,45%107
30 - 3413,00%157
35 - 399,96%134
40 - 449,84%152
45 - 495,95%89
50 - 548,80%110
55 - 599,02%115
6023,17%112
Wlk. miastaWieś27,38%70
< 50 tys.22,70%97
50-100 tys.7,26%88
100-200 tys.10,59%139
> 200 tys.32,07%150
ZawódTop management11,90%121
Pracownicy średniego szczebla20,48%132
Pracownicy fizyczni i rolnicy20,34%108
Emeryci30,50%121
Inni16,77%55
WykształceniePodstawowe41,20%102
Średnie42,55%131
Wyższe13,24%91
Inne3,01%24

Dołącz do dyskusji: “Woli i Tysio na pokładzie” nie jest hitem TVN, 1,2 mln widzów

45 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
mój boże. nie jest hitem? jest szitem!
odpowiedź
User
paweł
zdejmijcie to ścierwo z anteny czym prędzej
odpowiedź
User
fotomaster
Te dwie parówki są emanacją dna w tym kraju. Gratuluje Panowie!!!
odpowiedź