Wojciech Szymczyk szefem działu digital w sieci Multikino
Wojciech Szymczyk awansował na nowo utworzone stanowisko dyrektora działu digital i CVM (Customer Value Management) w sieci kinowej Multikino.
Wojciech Szymczyk skoordynuje w nowej roli wszystkie działania internetowe Multikina. Będzie odpowiadał zarówno za e-commerce i zarządzanie bazami danych (CRM), jak i za obszary performance marketingu, customer experience, social media i content oraz dział digital media (we współpracy z brokerem Multikino Media).
- Już 2/3 naszych klientów dokonuje rezerwacji lub zakupu biletów na naszej stronie przed wizytą w kinie. Kluczowym zadaniem Wojtka po skupieniu tych kompetencji będzie dalsze utrzymanie pozycji jednej z najbardziej innowacyjnych internetowo sieci kinowych - nie tylko w Polsce, ale i Europie - informuje Mariusz Spisz, commercial director Multikina.
Szymczyk w Multikinie od 2012 roku
Wojciech Szymczyk z Multikinem związany jest od 2012 roku. Początkowo odpowiadał za zbudowanie działu e-commerce i wdrożenie aplikacji mobilnej. Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku.
W ciągu ostatnich lat wraz ze swoim zespołem uruchomił m.in. CRM (dwie karty lojalnościowe), kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS), sieć beaconów we wszystkich salach kinowych oraz pierwszego w Europie bota kinowego.
- W tym roku planujemy co najmniej dwukrotnie wstrząsnąć digitalem kinowym Nie mogę na tym etapie jeszcze mówić o szczegółach, ale nadal widzimy obszary, w których można dokonać minirewolucji - zapewnia Wojciech Szymczyk.
Przed dołączeniem do zespołu Multikina Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah. Karierę zawodową zaczynał w Philip Morris, gdzie w latach 2003-2005 brał czynny udział w przygotowaniach marek Marlboro i L&M do komunikacji w internecie.
Dołącz do dyskusji: Wojciech Szymczyk szefem działu digital w sieci Multikino