Wódka Żubrówka Czarna z nowymi opakowaniami, hasłem i reklamami
Firma CEDC rozpoczęła kampanię relaunchową wódki Żubrówka Czarna. Działania przygotowały i realizują na zlecenie producenta agencje Syzygy Warsawa, Ars Thanea oraz K2.

Na początku lipca rozpoczęła się kampania relaunchowa Żubrówki Czarnej - wódki z segmentu super premium, wprowadzonej na rynek w 2016 roku. Właściciel marki, firma CEDC, właściciel marki planuje w związku z tym wiele działań marketingowych, m.in. w prasie, w sklepach i lokalach współpracujących, lotniskach oraz w internecie (w tym w social mediach), a także eventy.
Za koncept kreatywny relanuchu w tym claim,w oparciu o przeprowadzoną analizę strategiczną oraz projekt opakowania-tuby odpowiada Syzygy Warsaw, key visual kampanii powstał w studio Ars Thanea. Działania w internecie realizuje K2.
Dołącz do dyskusji: Wódka Żubrówka Czarna z nowymi opakowaniami, hasłem i reklamami