Włoska muzyka w kampanii kawy Segafredo Zanetti
Wystartowała ogólnopolska kampania promująca markę włoskiej kawy Segafredo Zanetti. Akcję prowadzi agencja S4 i dom mediowy Pro Media House.
Akcja reklamuje linię produktów Selezione, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego (Espresso, Arabica, Crema, Organica).
Jej głównym elementem jest adaptowany, 30-sekundowy spot reklamowy, zwieńczony hasłem „Empower the greatness”. Ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta „La donna e mobile”.
Kampania obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD , potrwa do połowy października tego roku.
Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4, a spot wyprodukowało Studio F4 .
Segafredo Zanetti Poland od 2002 r. stanowi część międzynarodowej Grupy Massimo Zanetti. Działa w 110 krajach.
Dołącz do dyskusji: Włoska muzyka w kampanii kawy Segafredo Zanetti