Włoska loteria w kampanii papieru Amore Mola
Rozpoczyna się loteria promująca papier toaletowy Amore Mola. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję A Linea.
W loterii promującej Amore Mola, specjalną edycję papieru toaletowego Mola, osoby, które prześlą SMS-owo kody z jego opakowań, zyskują szansę na wygranie wyjazdu do Mediolanu. Pozostałymi nagrodami w akcji są ekspresy do kawy i maszynki do makaronu.
Loterię – zaplanowaną do 29 listopada – wspierają działania reklamowe obejmujące prasę branżową („Poradnik Handlowca”, „Detal dzisiaj”) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa A Linea, a planowaniem mediów zajęła się firma Metsa Tissue, do której należy marka Mola
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Włoska loteria w kampanii papieru Amore Mola