SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wienerberger reklamuje system Porotherm

Od marca do czerwca potrwa kampania Porothermu przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe. Nowa kampania Porotherm jest zgodną z nową strategią komunikacji, budowaną na wartościach emocjonalnych dobrego życia. W kampanii wykorzystano prasę: miesięczniki, tygodniki, dzienniki ogólnopolskie i lokalne, prasa branżowa.

Celem kampanii jest budowanie postrzegania Porotherm jako wysokiej jakości materiału budowlanego bez konieczności docieplania, który pozwoli Ci spełnić marzenia o przytulnym i bezpiecznym domu podkreślając jednocześnie: sens dobrego życia, wartości ponadczasowe, ekologiczność, naturalność oraz indywidualizm. Dom budowany w systemie Porotherm posiada cechy termoizolacyjne, jest ekonomiczny w budowie oraz oznacza się prostotą w budowie, dlatego w kampanii komunikowane będą przede wszystkim te cechy produktu.

Austriacki koncern Wienerberger jest światowym liderem w branży ceramicznej. Na rynku polskim rozpoczął działalność w 1995 r. Jego kluczowym produktem jest Porotherm, nowoczesne, wysokiej jakości cegły ceramiczne do budowy bez dociepleń w systemie pióro i wpust, ekonomiczny w budowie i użytkowaniu domu, prosty i szybki w budowie.

Zakupem i planowaniem mediów zajął się Media Planning.

Dołącz do dyskusji: Wienerberger reklamuje system Porotherm

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl