„Wielkie Korzyściobranie” ponownie dla stałych klientów Plusa
Ruszyła druga odsłona promocji „Wielkie Korzyściobranie” skierowanej do stałych klientów sieci Plus. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez Young & Rubicam Brands i OMD.
W ramach promocji „Wielkie Korzyściobranie” stali klienci Plusa mogą za różne aktywności zbierać „plusy”, a następnie wymieniać je na pakiety minut, a także zdobywać nagrody rzeczowe w cotygodniowych losowaniach. Akcja jest skierowana zarówno do osób prywatnych, jak i firm korzystających z usług tej sieci.
Promocję – której pierwsza odsłona została zrealizowana w ubiegłym roku – wspierają od początku czerwca działania reklamowe w radiu oraz salonach Plusa (animacje na ekranach plazmowych, plakaty, ulotki, wyklejki na witryny, hangery, zaproszenia do akcji dołączane do faktur). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Dołącz do dyskusji: „Wielkie Korzyściobranie” ponownie dla stałych klientów Plusa