TVP1 liderem w Wielkanoc w 4+, Polsat na czele w grupach 16-49 i 16-59
Podczas Świąt Wielkanocnych najpopularniejszą stacją w całym rynku była TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 liderem był Polsat. Stacja Telewizji Polsat pochwalić się mogła największym zasięgiem oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych między 17 a 18 kwietnia 2022 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem ubiegłorocznych świąt wielkanocnych (tj. 3-5 kwietnia; dane uwzględniają również Wielką Sobotę) zmniejszył się o 16,94 proc. i wyniósł 8,53 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,49 proc. do 6,63 proc.
Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji podczas tegorocznych świąt wielkanocnych wyniósł 5,70 proc. (w dół o 12,84 proc.). Czwarty TVN miał 4,34 proc. udziału (- 27,39 proc.). Czołową piątkę uzupełnia TVN24, który awansował z siódmej lokaty (4,28 proc.; wzrost o 14,30 proc.).
Polsat na czele w 16-49
Udział będącego liderem Polsatu wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 8,44 proc., po spadku o 8,26 proc.
Drugą lokatę zajął TVN. Wynik stacji zmniejszył się o 32,59 proc. do 5,58 proc.
Podium uzupełnia TVP1 (- 22,34 proc. do 4,75 proc.). Z szóstej na czwartą lokatę awansował kanał TV Puls (+ 6,87 proc. do 4,75 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 bez zmian liderem również był Polsat (7,91 proc.; w dół o 3,36 pkt. proc.).
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych największy 1-minutowy zasięg odnotował Polsat, który 17 i 18 kwietnia dotarł do 15,14 mln widzów. Drugi pod tym względem był TVN (RCH na poziomie 14,63 mln), a trzecia – TVP1 (14,27 mln).
Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem w Wielkanoc w 4+, Polsat na czele w grupach 16-49 i 16-59
Polsat nie dał Kevina?!