Value Media, SalesTube i Labcon promują Wielką Loterię Almette
Startuje 6. Wielka Loteria Almette (marki serków należącej do Hochland), w której do wygrania jest w pełni wyposażony, całoroczny ekodom z widokiem na panoramę Tatr. Akcji towarzyszy szeroko zasięgowa kampania online i offline realizowana przez Value Media we wsparciu agencji Labcon i SalesTube (wszystkie agencje należą do Group One).
Oprócz nagrody głównej - ekodomu w górach z własnym SPA - konsumenci codziennie mają szansę wygrać 7 razy po 1000 zł. Żeby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny serek Almette, a następnie w okresie od 1 września do 31 października zarejestrować unikalny kod z opakowania na stronie www.almette.pl. Należy pamiętać o zachowaniu paragonu zakupu oraz wieczka z kodem, które będą uprawniać zwycięzcę do odbioru nagrody.
Działania promocyjne wspierające loterię są prowadzone przez spółki należące do Group One. Value Media odpowiada za planowanie i zakup mediów - w tym hybrydowej telewizji (HbbTV) na kanałach należących do Polsatu - oraz nadzór nad całością kampanii.
Agencja SalesTube wspiera działania w digitalu, które obejmują m.in. kampanię na YouTube, Facebooku, display, oraz mailingi. Agencja kreatywna Labcon koordynuje współpracę z influencerami w social mediach.
To już szósta odsłona kampanii i piąta, którą marka realizuje wspólnie z Value Media.
Dołącz do dyskusji: Value Media, SalesTube i Labcon promują Wielką Loterię Almette