„Wiele nas łączy w Polsce. Wirtualnej Polsce” - WP reklamuje swój kanał telewizyjny (wideo)
W nowej odsłonie wizerunkowej kampanii reklamowej Wirtualnej Polski promowany jest także kanał telewizyjny uruchomiony niedawno przez wydawcę. Akcję firma przygotowała wspólnie z agencją Scholz & Friends Warszawa i domem mediowym Zenith.
- Gdy pogłębiają się podziały w społeczeństwie i wydawało by się, że nie ma nadziei na porozumienie, pokazujemy, że mimo nieraz sprzecznych ze sobą poglądów, łączy nas więcej, niż dzieli. W Wirtualnej Polsce pokazujemy całe spektrum opinii, pytamy o zdanie osoby o różnych poglądach na Polskę, świat, kulturę, religię czy historię. Chcemy, teraz także w telewizji WP, być miejscem dla wszystkich Polaków - opisuje kampanię Marta Czartoryska-Żak, wiceprezes i dyrektor marketingu w Grupie Wirtualna Polska.
Celem akcji jest umacnianie wizerunku Wirtualnej Polski jako medium pluralistycznego i obiektywnego, pokazującego różne punkty widzenia, a także podkreślanie, że Polacy mają wiele wspólnego i powinno przykładać się więcej uwagi do tego, co nas łączy, a nie dzieli. Reklamy informują też o starcie kanału telewizyjnego WP, dostępnego od 2 grudnia m.in. w naziemnej telewizji cyfrowej i na stronie głównej portalu WP.
Działania reklamowe obejmują telewizję (TVN, TVP1, TVP2 i ponad 30 stacji tematycznych), radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio Eska), prasę (tygodniki i miesięczniki m.in. „Polityka”, „Focus”, „Zwierciadło”, „Men’s Health”), kina (Helios, Cinema City) oraz internet (m.in. Wirtualna Polska, YouTube, Ipla, Facebook).
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska oraz dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: „Wiele nas łączy w Polsce. Wirtualnej Polsce” - WP reklamuje swój kanał telewizyjny (wideo)