„Wiadomości” i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec
Kilka procent więcej niż rok temu zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją spotów na antenach TVP w lipcu br. Najwyżej wyceniono reklamy przy „Wiadomościach” i prognozie pogody.

Analizując cennik TVP na lipiec warto przypomnieć, że do połowy lipca jest on uwarunkowany piłkarskimi mistrzostwami świata. Ofertę przy transmisjach z tego turnieju biuro reklamy nadawcy sprzedawało już od maja,
Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje w niedziele – 27,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). W ub.r. było to maksymalnie 22,5 tys. Emisje w dni powszednie kosztują maksymalnie 20,9 tys. zł (w ub.r. mieściły się w przedziale 6,4 – 6,9 tys. zł).
Przy nadawanej po tym serwisie informacyjnym prognozie pogody reklama kosztuje do 25,7 tys. zł w niedzielny wieczór i maksymalnie 19,6 tys. zł w dni robocze (przed rokiem było to odpowiednio: 20,5 tys. zł i 14,8 tys. zł).
Z kolei za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 23,5 tys. zł w niedzielę i do 19,6 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. było to odpowiednio: 21,6 tys. zł i 16,5 tys. zł).

Według danych Nielsen Audience Measurement w maju ub.r. TVP1 zanotowało 469 670 widzów średniej oglądalności minutowej i 8,3 proc. udziału w rynku oglądalności, a TVP2 - odpowiednio 467 782 widzów i 8,27 proc.
Dołącz do dyskusji: „Wiadomości” i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec