„Weekend dwa kroki stąd” - kampania promująca Mazowsze
Do końca sierpnia potrwa kampania „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd” zorganizowana przez samorząd województwa mazowieckiego. Za Planowaniem i realizacją akcji zajęła się agencja Infinity.
Kampania „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd” skierowana jest głównie do mieszkańców województwa mazowieckiego. Akcja zachęca do spędzania wolnego czasu za miastem, podkreślając walory turystyczne, przyrodnicze i kulturowe regionu.
Kampania obejmuje telewizję (TVP Warszawa), radio (Roxy FM Warszawa, Złote Przeboje Warszawa, TOK FM, Radio Victoria, Radio Wawa, Vox FM Warszawa, RMF Classic, Radio Dla Ciebie, Radio PIN, Rekord FM Radom, Radio Oko Ostrołęka, Katolickie Radio Płock, Radio KRC Ciechanów, Radio Warszawa, Radio Niepokalanów), prasę (gazety i czasopisma lokalne, m.in. „Gazeta Wyborcza Radom”, „Fakt Warszawa”, „Metro Warszawa”, „Super Express Warszawa”, „Przegląd Sportowy Warszawa”, „Echo Miasta Warszawa”, „Echo Dnia Teraz Radom”, „Passa”, „Co Słychać”, „Echo Kozienickie”, „Echo Powiśla”, „Echo Powiatu”, „Express Sochaczewski”, „Express Wieczorny”, „Nowa Gazeta Praska”, „Echo Powiatu Legionowskiego”, „Echo Białołęckie”, „Informator Żoliborza”, „Informator Ochoty i Włoch”, „Informator Wawra”, „Kurier Południowy”, „Linia Otwocka”, „Płońszczak”, „Głos Wyszkowa”, „Tygodnik Ostrołęcki”, „Wyszkowiak”, „Życie Powiatu Wołomińskiego”, „Nowy Wyszkowiak”, „Tygodnik Szydłowiecki”, „Tygodnik Płocki”, „Tygodnik Ciechanowski”, „Tygodnik Siedlecki”, „Gazeta Mławska”, „Nowy Dzwon”), internet (facebook.pl, goldenline.pl, interia.pl, biznes.interia.pl, facet.interia.pl, muzyka.onet.pl, film.onet.pl, polskanaweekend.onet.pl, mmwarszawa.pl, tuba.fm, gazetaecho.pl) oraz konferencje branżowe, eventy i imprezy plenerowe.
Za planowanie, zakup mediów i realizację wszystkich działań odpowiada agencja Infinity, która zwyciężyła w konkursie ofert złożonych w drodze przetargu publicznego. Akcja jest dofinansowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego.
Dołącz do dyskusji: „Weekend dwa kroki stąd” - kampania promująca Mazowsze