Dariusz Chwierut na czele marketingu firmy Wawel
Dariusz Chwierut został nowym dyrektorem marketingu w firmie Wawel produkującej słodycze. Zastąpił Monikę Kowalewską. Wawel wprowadza nową komunikację, zaczynając od odświeżenia logo swojej marki.
Chwierut będzie odpowiedzialny za realizację strategii komunikacji, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe i Fundację Wawel z Rodziną.
– Mam w sobie ogromny szacunek do marki Wawel, jej produktów i wartości, które oferuje już od blisko 125 lat – mówi Dariusz Chwierut. – Dzisiejszy marketing wymaga wielokanałowego podejścia i otwartej głowy. Kierowanie rozległym obszarem i marką z taką tradycją to przede wszystkim duża odpowiedzialność, ale też wyzwanie, które mnie napędza – dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dariusz Chwierut doświadczenie zdobywał jako dyrektor kreatywny w krakowskich agencjach reklamowych i prowadząc własną działalność reklamową. W tym czasie był odpowiedzialny między innymi za komunikację wielu marek z branży FMCG, w tym: Wawel, Beskidzkie, Bakoma czy Tiger.
Na stanowisku dyrektora marketingu marki Wawel zastąpił Monikę Kowalewską, która pełniła tę funkcję od lutego 2021 r. do lutego 2022 r.
Wawel z nową strategią komunikacji
Jednym z pierwszych zadań nowego dyrektora marketingu jest wdrożenie zmian w komunikacji marki. W przyjętej strategii producent słodyczy wraca do korzeni, stawiając na swoje najmocniejsze strony i skojarzenia z marką, jakimi są: czekoladowość, jakość i królewskość.
Firma podkreśla, że znaczącą rolę w nowej strategii komunikacji marki Wawel odegra wieloletnia tradycja, wynikające z niej kompetencje producenta czekolady i wysoka jakość produktów. Dla wzmocnienia skojarzeń z czekoladową tradycją i królewską jakością nowe logo bazuje na kolorze brązowym, kojarzonym z marką i czekoladową specjalizacją producenta. Dodano także symbol królewskiej korony i datę wskazującą na początki działalności Adama Piaseckiego (1898 r.) – protoplasty firmy.
Dołącz do dyskusji: Dariusz Chwierut na czele marketingu firmy Wawel