Walmark: przetarg na obsługę budżetu mediowego
Walmark ogłosił międzynarodowy przetarg na obsługę mediowąwszystkich oddziałów firmy. Do udziału w przetargu zaproszonezostały OMD, Mediaedge:cia i Starcom. Przetarg jest koordynowanyprzez Media Strategy.
Wyłoniony w konkursie dom mediowy zarządzać będzie budżetamifirmy w oddziałach znajdujących się w Polsce, Bułgarii, Rumunii,Łotwie na Litwie, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech oraz w Czechach,gdzie znajduje się centrala firmy wraz z zakładem produkcyjnym.Ogłoszenie zwycięskiej agencji przewidziane jest na późną jesień,natomiast współpraca między wszystkimi podmiotami ma się rozpocząćna początku 2008 roku.
Dla polskiego oddziału firmy Walmark obecnie planowaniem i zakupemmediów zajmuje się Macroscope OMD, które zostało wybrane dowspółpracy również w wyniku przetargu. Kontrakt z Macroscope OMDnie jest umową na wyłączność i wygasa w lutym 2008 r.
Dołącz do dyskusji: Walmark: przetarg na obsługę budżetu mediowego