Olga Borys kolejną ambasadorką kampanii „Niewykluczone”
Aktorka Olga Borys została drugą po Monice Pyrek ambasadorką kampanii „Niewykluczone” organizowanej przez firmę Walmark, producenta Urinalu. Za realizację akcji odpowiadają agencje Hill+Knowlton Strategies i VML Poland.
Kampania „Niewykluczone” promuje kobiety, które starają się być przygotowane na każdą okazję, są świadome i aktywne, nie oglądają się za siebie i nie rozpaczają w momencie porażki. Zawsze szukają wyjścia z sytuacji, nie pozwalają się wykluczyć z ważnych aspektów życia.
Na stronie niewykluczone.pl kobiety zapraszane są do tworzenia Dekalogu Niewykluczonych ukazującego, jak można czerpać radość z życia mimo drobnych codziennych niedogodności.
Pod koniec ub.r. pierwszą ambasadorką akcji została tyczkarka Monika Pyrek (pisaliśmy o tym tu).
Akcja potrwa do maja. Patronami medialnymi akcji są magazyn „Zwierciadło” i portal Wirtualna Polska. Za działania w obszarze PR i eventów odpowiada Hill+Knowlton Strategies, a za działania PR w internecie agencja VML.
Dołącz do dyskusji: Olga Borys kolejną ambasadorką kampanii „Niewykluczone”