W Gadu Radio ruszyła kampania Nokia Studio Garaż
Nokia Studio Garaż to projekt promujący młodych, niezależnych artystów. Na potrzeby akcji stworzona została specjalna stacja radiowa dedykowana marce - "Nokia Studio Garaż".
Kampania Nokia Studio Garaż w mediach Gadu-Gadu opiera się przede wszystkim na platformie Gadu Radio, w której stworzona został specjalna stacja radiowa "Nokia Studio Garaż". Wśród emitowanych utworów z gatunku R'n'B, hip-hop, rock i elektro, znajdują się także piosenki uczestników konkursu Studio Garaż.
Nokia nie tylko zadecydowała o profilu muzycznym własnego radia, ale także posiada na wyłączność jego przestrzeń reklamową.
Do kanału została przypisana podstrona na www.gaduradio.pl oraz specjalny numer Gadu-Gadu - 5220, który jest jednocześnie oznaczeniem jednego z najnowszych telefonów muzycznych Nokia.
Akcję promocyjną w Gadu Radio wspierają także standardowe formy reklamowe dostępne w mediach należących do Gadu-Gadu oraz niestandardowy branding w serwisie Muzango.pl.
Kampania stanowi część internetowych działań promocyjnych Nokia. Zaplanował ją dom mediowy Mediacom. Akcja potrwa do 30 września.
Dołącz do dyskusji: W Gadu Radio ruszyła kampania Nokia Studio Garaż