W 2015 r. 2,7 mld internautów, 138 mld USD na reklamę onlinę
Globalna liczba internautów zwiększy się z 2 miliardów w 2010 roku do 2,7 miliarda w roku 2015.
Taką prognozę przedstawiła firma badawcza IDC, według której dostęp do internetu będzie w 2015 roku miało 40 proc. populacji.
IDC przewiduje także, że globalne wydatki w sektorze e-commerce zwiększą się w omawianym okresie z 708 miliardów dolarów do 1,3 biliona dolarów, przy średnim rocznym zroście na poziomie 12,7 proc.
Z kolei globalne nakłady na reklamę online mają wzrosnąć z 70 miliardów dolarów w 2010 roku do 138 miliardów dolarów w roku 2015. Jednocześnie udział internetu w wydatkach na reklamę we wszystkich mediach ma wzrosnąć z 11,9 proc. do 17,8 proc.
Reklama internetowa
Dołącz do dyskusji: W 2015 r. 2,7 mld internautów, 138 mld USD na reklamę onlinę