SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VOX FM z kampanią wizerunkową i zabawą antenową „Łowcy hitów”

Wystartowała kampania wizerunkowa Radia VOX FM połączona z antenową akcją specjalną pod hasłem „Łowcy hitów”.

W 15-sekundowym spocie reklamowym wykorzystano utwór „It’s My Life” Chawki feat. Dr. Alban. Gadżetem kampanii są wideorejestratory samochodowe, które będę rozdawane na antenie radia.

W akcji „Łowcy hitów” przez cztery kolejne tygodnie od poniedziałku do piątku słuchacze stacji muszą „upolować” pojawiający się kilka razy dziennie utwór konkursowy. Zwycięzcy otrzymają nagrodę pieniężną.

Kampania wizerunkowa obejmie prasę („Super Express”, „Gazeta Wyborcza”, „Gazeta Telewizyjna”, „Party”, „Przegląd Sportowy”), internet (Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl), telewizję (TVP, TVN i kanały TVN, Polsat i kanały Polsatu, VOX Music TV, Fokus TV, Polo TV), kino (Multikino, Cinema City, Helios) i siatki wielkoformatowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom a przygotowanie spotu Grupa 13.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział VOX FM w okresie od stycznia do grudnia 2014 roku wyniósł 3,1 proc. (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: VOX FM z kampanią wizerunkową i zabawą antenową „Łowcy hitów”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szymon
Na Eskę Rock Time skąpił pieniędzy i zlikwidował stację, a na kampanię reklamową gównianego radia pieniążki się znalazły. Vox powinien umieszczać swoje logo na papierze toaletowym i to na tym szarym najtańszym.
0 0
odpowiedź
User
Ola
Mozna mowic wszystko o tym radiu, ale trzeba oddać cześć planowaniu i konsekwencji we wdrażaniu planów. Nie słucham, ale szanuję! Brawo.
0 0
odpowiedź
User
STUX
VOA (Voice Of America) nie przyczepił się jeszcze o plagiat loga?
0 0
odpowiedź