Volkswagen wybiera do obsługi w social media Feeders Agency
Agencja Feeders wygrała przetarg na obsługę kanałów social dla marki Volkswagen (Volkswagen Group Polska).

W ramach obsługi stałej do obowiązków agencji będzie należało przygotowywanie komunikacji na wszystkie na kanały social marki (Facebook, Instagram i Linkedin), przeprowadzanie akcji niestandardowych, współpraca z influencerami i przygotowywanie kampanii sprzedażowych.
- Marka Volkswagen, wraz z obraniem kursu na elektromobilność, wprowadza zupełnie nowe podejście do komunikacji. Odświeżając wizerunek szukaliśmy partnera, który zaproponuje świeże i nietuzinkowe podejście marketingowe, a jednocześnie będzie w stanie zapewnić doświadczony zespół, gotowy stawić czoła wyzwaniom jakie aktualnie mają miejsce w branży automotive. Dlatego cieszymy się, że udało się nawiązać współpracę z Feedersami - komentuje Mateusz Liśkiewicz, marketing communication manager marki Volkswagen w Volkswagen Group Polska.
Dołącz do dyskusji: Volkswagen wybiera do obsługi w social media Feeders Agency