„Vogue Polska” obchodzi pierwszy rok działalności na polskim rynku
Rok temu pojawił się na rynku pierwszy numer „Vogue Polska”. Z tej okazji redakcja przygotowała jubileuszowe wydanie, na okładce pojawiła się Małgorzata Bela i napis "Gdańsk Gdynia Sopot".
Sesję okładkową do najnowszego numeru magazynu "Vogue" zrealizowano w trzech miastach: Gdańsku, Gdyni i Sopocie, które według redakcji reprezentują otwartość i tolerancję. Przed obiektywem duetu Hill & Aubrey zapozowała Małgorzata Bela, która po raz drugi pojawiła się na okładce polskiej edycji.
W piśmie przygotowano wywiady z artystami, prawnikami, dziennikarzami, projektantami, aktywistami, społecznikami, którzy w opinii „Vogue’a” łamią schematy i mówią głośno o trudnych sprawach. Wśród rozmówców znaleźli się Anja Rubik, Robert Biedroń, Luka Rayski czy Zofia Wichłacz.
W magazynie znajdzie się także rozmowa z Natachą Ramsay-Levi, dyrektor kreatywną domu mody Chloé oraz z londyńską artystką Goshki Macugi. Ponadto przygotowano także tekst o fotografie dokumentującym modę uliczną, Billu Cunninghamie, a sekcji „Autoportret” Aleksandra Boćkowska rozmawia z Grażyną Hase.
„Vogue Polska” będzie dostępne na rynku od 14 lutego br., urodzinowe wydanie będzie można również kupić z notatnikiem lub torbą „Vogue’a”. Oferta będzie dostępna w salonach Empik, Inmedio lub Relay do wyczerpania zapasów.
„Vogue Polska” to dwudziesta trzecia edycja magazynu na całym świecie. Cena pisma wynosi 16,90 zł, jego wydawcą jest spółka Visteria. Redaktorem naczelnym „Vogue Polska” jest Filip Niedenthal, a dyrektor zarządzającą Visterii - Justyna Markiewicz. Spółka została założona przez Katarzynę Kulczyk.
Redakcja z okazji obchodów pierwszej rocznicy działalności organizuje także „Vogue Polska Festiwal”, który odbędzie się 16 i 17 lutego w warszawskiej Kinotece.
Dołącz do dyskusji: „Vogue Polska” obchodzi pierwszy rok działalności na polskim rynku