„Vogue Polska” promował się mobilnymi kawiarniami
W dniu debiutu „Vogue Polska” na ulicach największych miast w Polsce można było spotkać mobilne kawiarenki Vogue Cafe, które częstowały przechodniów gorącą czekoladą i promowały magazyn. Akcję przygotował LuxHub (Havas Media Group).
14 lutego, kiedy na polskim rynku ukazał się pierwszy numer magazynu „Vogue”, w 15 lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Katowicach i Łodzi na ulicach otwarto mobilne kawiarenki Vogue. Każdy chętny mógł poczęstować się w nich gorącą czekoladą oraz zapoznać się z pierwszym polskim wydaniem magazynu. Akcja można było śledzić w mediach społecznościowych pod hashtagiem #voguepolska.
Za zaplanowanie i realizację akcji ambientowej odpowiada zespół LuxHub, jednostki Havas Media Group wyspecjalizowanej w komunikacji marek premium.
Dołącz do dyskusji: „Vogue Polska” promował się mobilnymi kawiarniami