Vizio niespodziewanym liderem na rynku telewizorów LCD
Dzięki taniej ofercie, mało znana firma o nazwie Vizio pokonała takich potentatów jak Sharp, Samsung czy Sony, stając się liderem amerykańskiego rynku telewizorów LCD.
Dzięki taniej ofercie, mało znana firma o nazwie Vizio pokonała takich potentatów jak Sharp, Samsung czy Sony, stając się liderem amerykańskiego rynku telewizorów LCD.
Jak wynika z danych firmy badawczej iSuppli, w drugim kwartale bieżącego roku Vizio sprzedało w Ameryce Północnej 606.402 telewizory LCD. Dzięki temu firma uzyskała 14,5 procenta udziałów w rynku.
W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, Vizio zanotowało wzrost w tym zakresie o 76 procent.
Za Vizio znalazły się kolejno: Samsung (476.210 sprzedanych telewizorów LCD, 11,4 procenta udziałów w rynku), Sharp (431.171, 10,3 procenta) i Philips (346.108, 8,3 procenta). Pierwszą piątkę zamyka firma LG, za którą uplasowały się Sony, Syntax-Brillian, Westinghouse oraz Panasonic.
Cały rynek telewizorów LCD w Ameryce Północnej zanotował w II kwartale wzrost o 14,9 procenta. Klienci kupili 4,2 miliony odbiorników, w porównaniu do 3,7 miliona w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku.
Dołącz do dyskusji: Vizio niespodziewanym liderem na rynku telewizorów LCD