Viva Polska liderem kanałów muzycznych, słaby debiut Rebel.tv
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w marcu była Viva Polska, zdecydowanie dystansując 4funTv. W zestawieniu debiutuje, nadający od grudnia 2009, Rebel.tv.
Vivę Polska oglądało w marcu średnio 35,7 tys. widzów ( udział 0,56 proc.). Oznacza to spadek o 6,2 proc. w stosunku do okresu przed rokiem. W dół także 4FunTv, stację śledzi średnio 8,4 tys. widzów, co przekłada się na 0,13 proc. udziału ( spadek o blisko 16 proc.). Eska TV ma 0,05 proc. udziału w rynku, zaś Rebel.tv – 0,003 proc. udziału. Oglądalność nadającej od grudnia stacji jest mierzona dopiero od miesiąca.
Grupa 4+ | 2010 | 2009 | ||
Kanał | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 35 739 | 0,562 | 39 654 | 0,599 |
4FunTv | 13 168 | 0,207 | 16 281 | 0,246 |
VH1 Polska | 8 425 | 0,133 | 9 253 | 0,140 |
Eska TV | 3 386 | 0,053 | ||
Rebel.tv | 213 | 0,003 |
Bez niespodzianek w grupie 13-29, gdzie liderem jest Viva Polska. Stacja ma w niej 1,79 proc. udziału w rynku (zysk o 4,8 proc.). Zestawienie z marginalną widownią zamyka Rebel.tv ( 0,001 proc. udziału).
Grupa 13-29 | 2010 | 2009 | ||
Kanał | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 17 488 | 1,791 | 18 511 | 1,709 |
4FunTv | 5 570 | 0,570 | 7 100 | 0,655 |
VH1 Polska | 3 003 | 0,308 | 3 277 | 0,302 |
Eska TV | 1 637 | 0,168 | ||
Rebel.tv | 14 | 0,001 |
Rozrywkowo- młodzieżowe MTV w marcu oglądało średnio 16 tys. osób w grupie 4+ oraz 8,8 tys. osób wśród widzów między 13 a 26 rokiem życia. Oznacza to spadki wynoszące odpowiednio 15,1 i 8,8 proc.
Grupa 4+ | 2010 | 2009 | ||
Kanał | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
MTV Polska | 16 123 | 0,254 | 19 788 | 0,299 |
Grupa 13-29 | 2010 | 2009 | ||
Kanał | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
MTV Polska | 8 863 | 0,908 | 10 796 | 0,996 |
Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem kanałów muzycznych, słaby debiut Rebel.tv