Viva Polska liderem, 4fun.tv traci najwięcej
Najchętniej oglądanym kanałem muzycznym w czerwcu br. była telewizja Viva Polska. Zanotowała on jednak spadek podobnie jak pozostałe stacje z kategorii. Najbardziej w dół poszybowały wyniki 4fun.tv.
Udział stacji Viva Polska w zeszłym miesiącu wyniósł 0,61 proc. i był niemal taki sam jak rok wcześniej. Na drugim miejscu zestawienia znalazł się kanał 4fun.tv, którego udział spadł o 38,1 proc. do 0,17 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Trzecie miejsce zajął kanał VH1 Polska. Jego wynik zmalał o 25,7 proc. do 0,11 proc. Stało się tak, mimo, że stacja zrezygnowała z emisji muzyki popołudniami i wieczorami, wstawiając w to miejsce seriale komediowe. Dalej w rankingu znalazły się nie monitorowane rok wcześniej kanały Eska TV z 0,09 proc. udziału i Rebel.tv ze śladowym wynikiem na poziomie 0,01 proc.
Wszyscy 4+ | ||||
czerwiec | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 33 721 | 0,610 | 36 676 | 0,608 |
4FunTv | 14 931 | 0,270 | 10 101 | 0,167 |
VH1 Polska | 8 378 | 0,152 | 6 818 | 0,113 |
Eska TV | - | - | 5 387 | 0,089 |
Rebel.tv | - | - | 496 | 0,008 |
Wśród widzów w wieku 13-29, czyli w docelowej grupie dla młodzieżowych kanałów muzycznych, udziały wymienionych stacji były wyższe. Liderem także była Viva z udziałem wynoszącym aż 2,33 proc. po wzroście o 8,7 proc. Dalej uplasowały się: 4fun.tv (0,63 proc. udziału, spadek o 26,5 proc.) i VH 1 (0,31 proc., - 19,2 proc.).
13-29 | ||||
czerwiec | 2009 | 2010 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 18 858 | 2,146 | 19 951 | 2,333 |
4FunTv | 7 470 | 0,850 | 5 341 | 0,625 |
VH1 Polska | 3 340 | 0,380 | 2 625 | 0,307 |
Eska TV | - | - | 1 858 | 0,217 |
Rebel.tv | - | - | 140 | 0,016 |
Udział rozrywkowo-muzycznego MTV Polska w czerwcu br. wyniósł wśród wszystkich widzów 0,26 proc. po spadku o 8,1 proc. W grupie 13-29 stacja ta też zanotowała spadek, ale mniejszy - wyniósł on 5,7 proc., a sam udział ukształtował się na poziomie 1,07 proc.
MTV Polska | |||
czerwiec | |||
2009 | 2010 | ||
AMR | SHR % | AMR | SHR % |
13-29 | |||
9 921 | 1,129 | 9 110 | 1,065 |
Wszyscy 4+ | |||
15 632 | 0,283 | 15 708 | 0,260 |
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, 4fun.tv traci najwięcej