„Viva! Moda” z rozszerzoną rzeczywistością
Wydawnictwo Edipresse Polska, wydawca kwartalnika”Viva! Moda”, przygotował dedykowaną tytułowi aplikację na smartfony i tablety, która pozwala na dostęp do dodatkowych treści w technologii augmented reality (rozszerzonej rzeczywistości).
Aplikacja „Viva! Moda” pozwala urządzeniom mobilnym na rozpoznawanie nałożonych na siebie obrazów i dostarczenie dodatkowych treści w formie filmów, animacji lub dźwięków. Aby z niej skorzystać należy skierować obiektyw aparatu lub kamery swojego smartfona lub tabletu na stronę jesiennego wydania magazynu „Viva! Moda” z logo aplikacji. Wyświetli się wtedy film prezentujący kulisy powstawania sesji beauty zamieszczonej w numerze.
Partnerem technologicznym aplikacji „Viva! Moda” jest Aurasma, firma zajmująca się rozwiązaniami z zakresu augmented reality. Edipresse Polska podaje, że jest pierwszym wydawnictwem w Europie Środkowo - Wschodniej, które wprowadziło aplikację Aurasma dla własnego magazynu.
- Aplikacja jest także innowacyjnym narzędziem umożliwiającym rozszerzenie standardowej oferty reklamowej Edipresse. W przyszłości, wspólnie z naszymi partnerami: Appchance i Aurasma, zaproponujemy zarówno naszym odbiorcom, jak i reklamodawcom, znacznie bogatszą ofertę w ramach aplikacji - zapowiada Michał Malinowski, dyrektor ds. marketingu mobilnego Edipresse Polska.
>>> I półrocze 2012: „Party” liderem, „Gala” o 65 proc. do góry
Dołącz do dyskusji: „Viva! Moda” z rozszerzoną rzeczywistością