VanLeif zajmie się obsługą reklamową marki Krups
Agencja reklamowa VanLeif wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki Krups, należącej do Groupe SEB Polska. Zajmie się jej najbliższą kampanią reklamową.

Firmy nie zdradzają szczegółów na temat zakończonego przetargu. Wiadomo jedynie, że w ramach oferty agencja VanLeif przedstawiła strategię opartą na wielokanałowej komunikacji, łączącej działania offline i online w ramach jednego, spójnego doświadczenia z marką.
- Agencja VanLeif, bazując na bardzo dobrym zrozumieniu potrzeb konsumenta, przedstawiła odważną strategię i nieszablonową kreację dla marki Krups, co przesądziło o wyborze właśnie ich jako partnera. Zaproponowali antytezę schematu komunikacji marek z segmentu ekspresów do kawy. Wybrana przez nas koncepcja jest tą, która pomoże nam osiągnąć cel jakim jest wzrost sprzedaży ekspresów ciśnieniowych - podsumowała Barbara Dalaszyńska, category & product manager marki Krups na Polskę i Kraje Bałtyckie, Groupe SEB Polska.
Całość działań przygotowanych przez VanLeif, obejmie takie kanały jak ATL (print, online), BTL, digital w tym social media, sampling oraz e-commerce. Start kampanii zaplanowany został na połowę listopada br. Działania potrwają do końca roku.
Poprzednią kampanię ekspressów Krups realizowały dla Groupe SEB Polska agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Mindshare Polska. Akcja została przeprowadzona w listopadzie ub.r.
Dołącz do dyskusji: VanLeif zajmie się obsługą reklamową marki Krups