Cape Morris zdobywa w przetargu obsługę marki Krups
Groupe SEB Polska rozstrzygnęła przetarg na repozycjonowanie marki ekspresów do kawy Krups. Zlecenie zdobyła agencja Cape Morris.

Przetarg miał charakter zamknięty. Jego przedmiotem było stworzenie nowej koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji marki Krups. Agencja Cape Morris będzie odpowiedzialna za komunikację w kanałach online i offline
- Uzbrojone w narzędzia digitalowe prace koncepcyjne mają za zadanie precyzyjnie zaadresować trzon grupy docelowej i jej przyzwyczajenia zakupowe, budując świadomość zarówno marki, jak i ekspresów automatycznych - mówi Mateusz Walaszczyk, client service director Cape Morris.
Pierwsze aktywacje Cape Morris dla Krups będzie można zobaczyć już w ostatnim kwartale tego roku w internecie, punktach sprzedaży oraz telewizji.
Poprzednio obsługą reklamową marki zajmowała się agencja VanLeif. Pierwszą na polskim rynku kampanię dla tego brandu przeprowadziły w 2015 roku Publicis (adaptacja kreacji) i Mindshare (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Cape Morris zdobywa w przetargu obsługę marki Krups