Vanish Oxi Action Intelligence z kampanią reklamową
Wprowadzeniu Vanish Oxi Action Intelligence na polski rynek towarzyszy intensywna kampania promocyjna, która potrwa do końca września. Obejmie ona działania ATL, BTL i PR.
Konsumenci mogą zobaczyć spoty reklamowe w telewizji m.in. w TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN i w Polsacie oraz w Discovery, National Geographic, Ale Kino!, a także w MTV i Vivie. Za adaptację spotów reklamowych oraz kreację odpowiada Euro RSCG, za zakup mediów ZenithOptimedia.
Wsparciem kampanii reklamowej są działania BTL. W lipcu oraz sierpniu w 100 największych hipermarketach w całej Polsce specjalnie przeszkolone osoby będą informowały o zaletach nowego Vanish Oxi Action Intelligence oraz o promocjach z nim związanych. Produkt wyeksponowany zostanie m.in. przy półkach z proszkiem do prania. Przewidziano też sampling odplamiacza - 1,1 mln saszetek dołączonych zostanie do miesięcznika Świat Kobiety oraz dwutygodnika Viva.
Jak dotąd marka Vanish nie prowadziła działań PR. Nastąpiła jednak zmiana i od lipca za te działania odpowiada agencja Feedback/Hill&Knowlton. Praca agencji skupia się głównie na relacjach z mediami i dotyczy pełnego portfolio produktów tej marki. Agencja będzie też prowadziła internetowe biuro prasowe dla marki Vanish.
Niebawem całość działań promocyjnych dopełni strona internetowa www.vanish.pl, na której znajdą się informacje o pełnym portfolio produktów marki. Ponadto będzie tam można znaleźć wskazówki, jak radzić sobie z plamami różnego rodzaju lub wziąć udział w konkursie. Dodatkowo na stronie pojawi się biuro prasowe. Za przygotowanie i adaptację strony internetowej odpowiada agencja Unicorn Group.
Dołącz do dyskusji: Vanish Oxi Action Intelligence z kampanią reklamową