Urodzinowy „Shape” z dodatkiem i kampanią
Miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska) obchodzi dziesiątą rocznicę ukazywania się w Polsce. Z tej okazji marcowe wydanie pisma ukazało się dzisiaj z dodatkiem i wspiera je kampania reklamowa.
Do całego nakładu numeru, który wynosi 60 tys. egz., dołączono płytę DVD z ćwiczeniami jogi na płaski brzuch. Wydanie ukazało się w cenie 12,50 zł – to normalna cena z płytą, bez dodatku numer kosztuje zwykle 7,50 zł.
Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN Style, TV 4, Fox Life, Zone Club, Kino Polska, Tele 5), prasie („Olivia”, „Cosmopolitan”, „Hot Moda i Shopping”) oraz internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska). Kreację i mediaplan poza telewizją przygotował dział marketingu Marquarda, zaś czas w telewizji zakupił Mediavest.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Shape” w okresie od stycznia do listopada ub.r. wyniosła 37 117 egz.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowy „Shape” z dodatkiem i kampanią