Universal powiększa przewagę
Wytwórnia nagraniowa Universal Music powiększyła w ubiegłym rokuswoją przewagę na rynku sprzedaży muzyki.
W porównaniu z 2006 rokiem Universal zwiększył swoje rynkoweudziały z 25,7 do 28,8 procenta - informuje serwis FMQB, powołującsię na raport firmy badawczej Informa Telecoms and Media.
Drugą pozycję na rynku, który zdominowany jest przez czterywytwórnie, zajęła Sony BMG (20,1 procenta udziałów), wyprzedzającWarner Music (14,4 procenta) oraz EMI (10,9 procenta).
Z raportu wynika, że sprzedaż muzyki na całym świecie spadła wubiegłym roku o 8,9 procenta do poziomu 18,9 miliarda dolarów. Ztej kwoty, 2,9 miliarda dolarów pochodziło z sektora muzykicyfrowej (o 0,8 miliarda więcej niż w roku 2006), ale stanowił ontylko niecałe 15 procent całego rynku.
źródło: FMQB
Inne
Dołącz do dyskusji: Universal powiększa przewagę