SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Unicef UK wykorzystuje internet do zachęcenia do regularnych datków

Unicef UK uruchomił internetową kampanię, której celem jestzachęcenie konsumentów do regularnych datków na rzecz organizacji.

Na kampanię składają się dwa banery reklamowe, pokazującepoprzez szokujące statystyki jak tysiące dzieci poniżej piątegoroku życia umiera na skutek możliwych do zapobieżenia chorób.

Po kliknięciu w dany baner użytkownik zostaje przeniesiony nastronę na witrynie organizacji, która zachęca go do regularnych,comiesięcznych wpłat. Reklamy zostały stworzone przez agencjęmarketingową RAPP. Będą one umieszczane m.in. w serwisach Amazon,The Independent i AOL.

"Ta internetowa kampania jest stworzona aby pokazać wyraźnyproblem i proste rozwiązanie, podkreślając jak niepotrzebnieumierają dzieci" - stwierdziła Lillian McMahon, odpowiedzialna zamarketing internetowy w Unicef UK.

źródło: New Media Age

Dołącz do dyskusji: Unicef UK wykorzystuje internet do zachęcenia do regularnych datków

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl