„Unbelievable happens” - wspomnienia angielskich turystów w spocie promującym Polskę (wideo)
Nowa reklama polskich atrakcji turystycznych skierowana na rynek brytyjski pokazuje relację angielskiego chłopca z podróży po naszym kraju. Klip na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych przygotowały firmy Opus Film i Platige Image.

W opowieści chłopca ożywają widowiskowe sceny i bohaterowie wydarzeń historycznych i legend związanych z Gdańskiem, Warszawą, Krakowem i Tatrami. Podsumowuje to slogan „Where the unbelievable happens”. Klip odsyła do serwisu Polska.pl, którego prowadzenie Ministerstwo Spraw Zagranicznych przejęło od Agory w maju br. (więcej na ten temat).
Poprzednia duża kampania Polski w krajach zachodniej Europy była prowadzona w czerwcu br. z okazji 25-lecia przemian ustrojowych w naszym kraju. Narratorem spotu pod hasłem „Polska. Spring into new” był znany fotograf Chris Niedenthal (obejrzyj to).
W tamtych reklamach po raz pierwszy pojawiło się logo Polski w formie czerwonej sprężyny, które będzie oficjalnym znakiem promocyjnym naszego kraju. Obecnie trwa głosowanie na ostateczną wersję tej grafiki (przeczytaj o tym więcej).
Scenarzystą i reżyserem nowego spotu jest Paweł Borowski, a zdjęcia wykonał Tomasz Naumiuk. Produkcją zajął się dom produkcyjny Opus Film, a postprodukcją - studio Platige Image.
Dołącz do dyskusji: „Unbelievable happens” - wspomnienia angielskich turystów w spocie promującym Polskę (wideo)