Udany rok sieci Idea
Idea miała na koniec 2004 r. 7.44 mln klientów
Przychody PTK Centertel Sp. z o.o., operatora sieci telefonii komórkowej Idea, wzrosły w 2004 roku do 5.636 mln zł z 4.532 mln zł rok wcześniej czyli o 24,4%.
Liczba klientów sieci Idea urosła o 30.5% do 7.44 mln na koniec grudnia 2004 r. Na koniec 2003 r. liczba klientów wynosiła 5.7 mln. Udział klientów abonamentowych w całej bazie wynosi 43.5%. W zeszłym roku sieć pozyskała prawie 710 tys. nowych abonentów związanych umowami.
Miesięczne przychody na abonenta (ARPU) wyniosły w 2004 roku 71,5 zł wobec 70,9 zł w poprzednich 12 miesiącach, w tym w Idei – odpowiednio: 116,7 zł wobec 130,0 zł, a w POP-ie: 33,3 zł wobec 30,2 zł. Natomiast koszt pozyskania abonenta zmniejszył się w ub. roku do 283,1 zł z 379,5 zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Udany rok sieci Idea