Tytus Klepacz i Adam Marzec: z Euro RSCG Digital do 180hearbeats + Jung von Matt
Tytus Klepacz i Adam Marzec objęli stanowisko concept directorów w agencji kreatywnej 180hearbeats + Jung von Matt. Wcześniej pracowali razem w Euro RSCG Digital i Change Integrated.
Jako concept directorzy w 180hearbeats + Jung von Matt Tytus Klepacz i Adam Marzec będą czuwać nad koncepcyjną stroną projektów realizowanych przez agencję. Będą współpracować blisko ze strategąmi nad głównymi ideami strategicznymi kampanii oraz wspierać pracę teamów kreatywnych. Funkcję concept directorów w firmie od grudnia ub.r. pełnią już Bożena Ślaga Śmierzyńska i Radek Kotapka (przeczytaj o nich więcej).
Tytus Klepacz i Adam Marzec duet kreatywny tworzą od trzech lat. Przez ostatnie pół roku pełnili funkcje dyrektorów kreatywnych w Euro RSCG Digital, a wcześniej przez ponad dwa lata pracowali w Change Integrated. Razem tworzyli projekty dla takich klientów jak m.in. Škoda, Mitsubishi, Peugeot, Bank Millennium, Canal+, Hochland, Google, Onet i Zumi. Trzykrotnie wygrali polską edycję konkursu Young Creatives, a ponadto byli nagradzani w konkursach KTR, ADC*E, One Show i D&AD.
Dołącz do dyskusji: Tytus Klepacz i Adam Marzec: z Euro RSCG Digital do 180hearbeats + Jung von Matt