SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w konkursie Media Run dla Sylwii Rosik z L’Oréal Paris za platformę anty-agingową na wizaz.pl: „Czas działa na Twoją korzyść”!

Tytuł Dyrektora Marketingu 2019 w kategorii uroda/kosmetyki/higiena konkursu Media Run został przyznany Sylwii Rosik,dyrektor marketingu Face Care L’Oréal Paris. Nagroda została przyznana za uruchomienie projektu, stworzonego we współpracy z serwisem wizaz.pl. To pierwsza w Polsce platforma edukacyjna poświęcona pielęgnacji anty-agingowej „Czas działa na Twoją korzyść” (https://wizaz.pl/czasdzialanatwojakorzysc/).

Jury doceniło nowatorskie rozwiązania i bliską współpracę marketera z medium, jakim jest serwis wizaz.pl, największy serwis urodowy w polskim internecie.

Projekt jest efektem zaangażowania całego zespołu Face Care L’Oréal Paris kierowanego przez laureatkę oraz wizaz.pl (z portfolio Edipresse Polska S.A.), agencji McCann, domu mediowego Starcom, agencji 121PR i PlatiniumCast oraz firmy badawczej Kantar.

Jak mówi Sylwia Rosik:
„Za każdym sukcesem stoi grono osób, za tym - mój zespół, w szczególności Maja Kołodziejczyk, Senior Product Manager i Eloise Muron, Group Product Manager Skin Care oraz wszyscy, którzy współtworzyli z nami tę niezwykłą platformę”.

Gratulujemy laureatce i jej współpracownikom!