"Zdrowe owoce to mus" - Tymbark wprowadza na rynek wygodne soki w musie
Pod hasłem "Zdrowe owoce to mus" ruszyła kampania reklamowa marki Tymbark (Maspex Wadowice), promująca wprowadzenie na rynek nowości produktowej - soku w formie wyciskanego z opakowania musu. Kampanię przygotowały Bardzo, Grey Group Poland i Starcom.
Na potrzeby kampanii przygotowano trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, pokazujące w jakich sytuacjach chętnie sięgamy po owoce - w podróży, w trakcie nauki, czy podczas wypoczynku na świeżym powietrzu. Czasem jednak jest to uciążliwe, dlatego też Tymbark wprowadza owocowe musy, które można łatwo i komfortowo jeść.
Hasło przewodnie wszystkich spotów brzmi "Zdrowe owoce to mus".
Musy dostępne są w wariantach mango z jabłkiem i bananem, pomarańcza z marakują, jabłkiem i bananem oraz truskawka z jabłkiem, bananem i marchwią.
Kampania prowadzona będzie również na outdoorze, w postaci citylightów prezentujących musy jako elementy codziennych niezbędników w przestrzeniach miejskich oraz w bankomatach, a także online – za pomocą kreacji digitalowych, w aplikacjach mobilnych oraz we współpracy z influencerami. Nowość Tymbarku wspierana będzie również w przestrzeniach sklepowych.
Za kreację kampanii telewizyjnej i działania outdoorowe odpowiada agencja Bardzo, za digital - Gray Group Poland, a za zakup mediów Starcom.
Dołącz do dyskusji: "Zdrowe owoce to mus" - Tymbark wprowadza na rynek wygodne soki w musie