Tymbark reklamowany „naturalnie do posiłku” (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa napoju Tymbark (Maspex Wadowice). Akcję, pod hasłem „Naturalnie do posiłku”, przygotowały firmy BrainBox i Mindshare.
W spocie reklamowym butelka napoju Tymbark jest przekazywana z rąk do rąk, na pikniku, na plaży czy podczas jedzenia obiadu, co ma oznaczać, że napój ten jest dostępny dla konsumentów, potrzebujących uzupełnienia posiłku.
Poprzednia kampania Tymbarka, pod hasłem „Środa to mała sobota”, zachęcała do dobrych nawyków śniadaniowych każdego dnia (więcej na ten temat).
Obecna kampania obejmie telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz internet (serwisy VoD i YouTube).
Kreacją kampanii zajęła się agencja BrainBox, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Tymbark reklamowany „naturalnie do posiłku” (wideo)