Opryskliwa pomarańcza, niedyskretne jabłko i truskawki z plamą reklamują Tymbark Mus 100% Owoców (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Tymbark Mus 100% Owoców (produkowany przez Maspex Wadowice).
Akcja oparta jest na spotach pokazujących, jak różne osoby - dziewczyna w bibliotece, staruszka w poczekalni i chłopak jadący na rolkach - znajdują się w niekomfortowej sytuacji, ponieważ starały się jeść owoce.
Reklamy podkreślają, że znacznie wygodniejszym sposobem jest jedzenie Tymbark Mus 100% Owoców. Kampania informuje, że produkt zawiera 100 proc. owoców z dodatkiem warzyw, za to nie zawiera cukru.
Za obsługę marketingową Tymbarka odpowiadają agencja Bardzo (kreacja reklam ATL-owych) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
Działania reklamujące Tymbark obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Dołącz do dyskusji: Opryskliwa pomarańcza, niedyskretne jabłko i truskawki z plamą reklamują Tymbark Mus 100% Owoców (wideo)