Tylko TVN zyskał w Święta widzów
„Ranczo Wilkowyje”, „Fakty” oraz „Koń polski, wielka świąteczna wyprzedaż” - to hity pierwszego i drugiego dnia Świąt w polskiej telewizji. Najchętniej oglądaliśmy TVP1, jednak spośród głównych stacji tylko TVN zyskał widzów.
Przed telewizorem spędziliśmy średnio 5 godzin i 40 minut. To nieznacznie mniej niż przed rokiem i tyle samo co dwa lata temu. Największy udział w rynku miała TVP1 - 20,46 proc. udziału (spadek z 24,5 proc. udziału). Drugi wynik – 17,59 proc. zanotowała Dwójka. Na trzeciej pozycji znalazła się telewizja TVN ( wzrost do 16,64 proc. udziału).
Rok | ATV |
25-26.12.1999 | 05:51:36 |
25-26.12.2000 | 05:53:01 |
25-26.12.2001 | 05:56:25 |
25-26.12.2002 | 05:57:32 |
25-26.12.2003 | 05:57:26 |
25-26.12.2004 | 05:49:55 |
25-26.12.2005 | 05:55:18 |
25-26.12.2006 | 05:40:20 |
25-26.12.2007 | 05:39:19 |
25-26.12.2008 | 05:44:31 |
25-26.12.2009 | 05:40:52 |
25-26.12.2008 | 25-26.12.2009 | |
Stacje | SHR % | SHR % |
TVP1 | 24,50% | 20,46% |
TVP2 | 20,44% | 17,59% |
Polsat | 16,84% | 14,94% |
TVN | 13,48% | 16,64% |
TVP INFO/TVP3 | 3,30% | 4,05% |
TV4 | 2,77% | 2,72% |
TVN7 | 2,01% | 2,25% |
TVN24 | 1,34% | 1,59% |
PULS | 0,88% | 1,44% |
TVN Style | 0,38% | 0,32% |
Tele5 | 0,20% | 0,16% |
Świątecznym numerem jeden był film „Ranczo Wilkowyje”, który zgromadził prawie 7 mln osób. Druga pozycja z 4,5 mln osób przypadła „Faktom” TVN. W top 10 znalazły się także między innymi świąteczne odcinki „Plebanii” oraz „Klanu”.
TOP10 | ||||
Tytuł | Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
RANCZO WILKOWYJE | TVP1 | 6985308 | 19,44% | 41,16% |
FAKTY | TVN | 4515016 | 12,56% | 30,49% |
KON POLSKI - WIELKA SWIATECZNA WYPRZEDAZ | TVP2 | 4380572 | 12,19% | 29,52% |
TELEEXPRESS | TVP1 | 4235601 | 11,79% | 31,91% |
WIADOMOSCI | TVP1 | 4065054 | 11,31% | 26,19% |
PLEBANIA | TVP1 | 4064046 | 11,31% | 30,32% |
NEO-NOWKA WESOLYCH SWIAT WIADOMOSCI | TVP2 | 4029035 | 11,21% | 29,72% |
NA DOBRE I NA ZLE | TVP2 | 3953277 | 11,00% | 24,87% |
SZANSA NA SUKCES – KOLEDY | TVP2 | 3778661 | 10,52% | 32,90% |
KLAN | TVP1 | 3768263 | 10,49% | 29,39% |
Ranking filmowych hitów, poza „Ranczem”, zawiera produkcje takie jak „Kevin sam w domu” (Polsat; 3,73 mln widzów), „Sposób na teściową”(TVN; 3,6 mln widzów), „Galimatias czyli Kogel Mogel II” (TVN;3,27 mln osób) oraz „Wasabi- Hubert Zawodowiec” (TVP2;3,1 mln widzów). Wszystkie dane za AGB Nielsen Media Research.
Dołącz do dyskusji: Tylko TVN zyskał w Święta widzów