Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży
W lutym 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała do dwutygodnika „Bravo”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Fun Club”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 120 931 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 25,73 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 17,39 proc. do poziomu 71 760 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Z kolei na ostatnią lokatę podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 21,55 proc. do 62 417 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 0,07 proc. i wyniosła 54 212 egz.
ZKDP | luty | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 179 927 | 120 931 | 120 931 | 219 904 | 162 830 | 162 830 |
Fun Club | 104 986 | 71 760 | 71 760 | 109 949 | 61 132 | 61 132 |
Bravo Girl | 99 925 | 62 417 | 62 417 | 114 885 | 79 561 | 79 561 |
Twist | 99 945 | 54 212 | 54 212 | 109 984 | 54 248 | 54 248 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 21,59 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Natomiast najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Bravo Girl” - było to 3,66 proc.
ZKDP | 2014 | |||||
Wirtualnemedia.pl | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Bravo | 179 927 | 120 931 | 120 931 | 185 964 | 121 551 | 121 551 |
Fun Club | 104 986 | 71 760 | 71 760 | 104 889 | 66 473 | 66 473 |
Bravo Girl | 99 925 | 62 417 | 62 417 | 99 957 | 64 790 | 64 790 |
Twist | 99 945 | 54 212 | 54 212 | 99 987 | 44 585 | 44 585 |
Dołącz do dyskusji: Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży