Tylko 1/5 firm na świecie ma możliwość korzystania z Big Data (infografika)
78% menedżerów na świecie chce do 2017 roku posiąść głęboką wiedzę o swoich klientach, podczas gdy obecnie deklaruje ją 34 proc. badanych. Jednocześnie menedżerowie zaledwie 1/5 firm mają obecnie możliwość wykorzystania Big Data - wynika z badania IBM.
69% badanych menedżerów przyznało, że jednym z najważniejszych zadań, jakie przed nimi stoją jest stworzenie spójnego doświadczenia we wszystkich punktach kontaktu z klientem. 40% badanych integruje wewnętrzne i zewnętrzne dane w celu uzyskania szerszej wiedzy. Jednocześnie tylko 18% używa obecnie Big Data do identyfikacji i wprowadzenia na rynek nowych produktów i usług.
63% dyrektorów generalnych chce w większym stopniu współpracować dla wypracowania większej wartości biznesowej.
71% dyrektorów IT dostrzega ewolucję od komunikacji do społecznej współpracy – szczególnie na mediach społecznościowych.
64% dyrektorów marketingu chce dotrzeć do klientów ze spersonalizowaną ofertą, a 77% dyrektorów finansowych wspiera rozwój nowych produktów i usług w firmach.
55% dyrektorów personalnych przewiduje zwiększenie organizacyjnej otwartości. Natomiast 19% dyrektorów ds. łańcucha dostaw przewiduje redukcję bazy partnerskiej w ich firmach.
Badanie "IBM C-suite Study 2013" zostało przygotowane przez konsultantów IBM Institute for Business Value. W ramach badania przeprowadzono bezpośrednie rozmowy z ponad 4000 przedstawicielami najwyższej kadry zarządzającej na świecie (CEOs, CFOs, CHROs, CIOs, CMOs i CSCOs) na temat kluczowych trendów i wyzwań, jakie stoją przed ich organizacjami. Pełne wyniki badania oraz lokalny raport na temat opinii polskich menedżerów ma zostać ogłoszony jesienią br.
Dołącz do dyskusji: Tylko 1/5 firm na świecie ma możliwość korzystania z Big Data (infografika)